Страницы

понедельник, 24 февраля 2020 г.

Читацький практикум «Неоромантичний твір. “Ключі” до прочитання. Літературний блог як форма рефлексії над прочитаним»


Життєвий і творчий шлях 

Ольги Кобилянської






Мета уроку: повторити інформацію про неоромантизм та його стильові особливості, сприяти полегшенню розуміння ідейно-художнього змісту неоромантичного твору, дати поняття про літературний блог як форму рефлексії над прочитаним; розвивати навички вдумливого читання, уміння віднаходити у творі ознаки неоромантизму, збагачувати словниковий запас, усне і писемне зв'язне мовлення; виховувати культуру спілкування при користуванні сучасними гаджетами.


Тип уроку: застосування знань на практиці.


Завдання:
  • Ідейно-художній аналіз творів.
  • Перегляд уривків екранізацій, епізодів з фільмів, кадрів з них з подальшим обговоренням на блозі (коментарі).
  • Прослуховування аудіозаписів неоромантичних творів (на вибір учителя).
  • Обговорення змісту творів, що вивчаються.
  • Створення постів-відгуків про твори О. Кобилянської.

РЕФЛЕКСІЯ

□ Я дізнався корисного для себе...

□ Я навчився нового...

□ Порекомендую друзям...